04 november 2005

Inte fullt så back in bizniz

...vilket kanske märkts. (No shit, Sherlock?)

Nej, det finns kanske inte så mycket att blogga om, vad vet jag? Allt jag vet är att det politiska engagemanget utanför den digitala världen och fucking jävla hemtentaskrivande tar en grov massa tid. Åt helsike för mycket.

Nåja, något glädjande: I senaste Demoskopmätningen så backar sossarna (under pågående kongress! Det händer typ - aldrig...) och "om det vore val idag" så skulle det bli borgerlig regering - med m, fp och c eftersom kd skulle ramla ur. Well boo-fucking-hoo. Det kan bli ett kul 2006... :)

4 Comments:

Blogger C.Popoff said...

Tjena mannen! kul att du har samma design på bloggen som jag.
jag ser att du ahr bloggat rätt länge, kul.

Ha det gött.

Popoff

7/11/05 17:10  
Blogger C.Popoff said...

Btw, http://www.christoferpopoff.blogspot.com

var adressen

7/11/05 17:11  
Anonymous Anonym said...

Du verkar tycka att det är tufft att använda dig av många engelska uttryck. Jag håller med. När jag säger "fuck" och annat så känner jag mig stor.

10/11/05 15:51  
Blogger Tim said...

Claes W: Jag tycker om att skriva så att det återspeglar mina känslor. Om jag förställer mig för någon annans skull så känner jag mig liten och ynklig. Ungefär som när jag skriver under pseudonym.

12/11/05 15:20  

Skicka en kommentar

<< Home